VEM VILL DRIVA NALLAR.IFOKUS?
Hej allihopa! Jag måste först be om ursäkt för att jag inte har varit inloggad på Nallar.ifokus det senaste året. Jag har haft fullt upp med studier, nytt jobb och eget företag och tyvärr är det min tid på internet som har blivit lidande.
Nu hoppas jag verkligen att det finns några drivande nallemakare där ute som vill driva sidan vidare! Någon som har mer tid än vad jag har just nu!
Ni som vill får gärna maila mig på jennie@teddybears.se om ni har frågor eller undrar över något.
Många nallekramar från en ledsen Sajtvärd.

/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Hej Jenny!
Jag skulle absålut kunna tänka mig satsa 100% på sajten. Lägga all min överblivna tid på den. Har erfarenhet av medarbetarskap på många andra sajter, och skulle kunna tänka mig lägga de på is för att försöka satsa ordentligt på nallar.ifokus.
Saken är den att jag är bara 17år fyllda ännu, jag vet inte om ifokusjänget kunnat tänka sig en kompromiss där. Det är det enda, annars är jag helt berädd på ett sajtvärdskap och vad det innebär.
(Skickar detta till dig mail också, så du säkert får det).
Du har fått mejl av mig med. I värsta fall blir jag gärna Medarbetare och skriver artiklar.
Jättebra Jenny! =)
Hur går det?

- Tror att TrevorS blev Sajtvärd?
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Jag har tyvärr ingen möjlighet att vara värd här då det är lite ändrade familjesittuation. Har fullt upp med min egna sida. Hade annars gärna tagit över.
#8 Gud så synd!
Men så frustrerande, fyller inte 18 för än nästa år… hade haft både tid och absålut tyckt det varit givande och roligt att vara Sajtvärd till nallar.ifokus.
Får hoppas någon annan ser den här sajten och kan starta igång den. Jag tänkte lägga in lite grejer här så jag blir gärna Medarbetare men hinner inte vara värd.

Varför kan inte du vara värd, och ha Medarbetare som gör allt jobb men som är under 18 och får inte ha egen sajt? Så kanske man inte får göra :P
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
För att jag själv vill ha koll så alla sköter sig. Så känner jag inte dig heller, vill gärna veta lite mer om personerna som ska arbeta under mig. Vi får se.

Okej vad synd. Sajten ska väl ändå läggas ned.
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Om ni inte börjar skriva och får upp den igen. =)

Apropå detta, Jenny, är din teddybears sajt nedlagd? Står att den har upphört? :(

#15 Ja den är tyvärr nedlagd :( Tror anledningen var att hon hade fö mycket annat att göra med sitt andra företag och det är nog därför hon slutat här också :(
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Jennie, hur går det här? Någon ny tillsatt?