Det är synd
Det är synd att nallar är en av det borttagna sajter.
Va? Vad då borttagna? Förstår inte vad du menar. Ska sajten tas bort? 
Borttagna sajter
Från VÄRDSAJTEN och IFOKUS IFOKUS
I början av hösten berättade vi att vi skulle gå igenom alla sajter i syfte att ta bort sajter som inte är aktiva från nätverket. Nu är det arbetet klart. Här är de sajter vi har lyft ut:
Skolvägran
Insidan
Kalas
Kendo
Paramotor
Hoya
Lajv
Nallar
Utvandrare
Det är inte så roligt att behöva ta bort sajter, men på den positiva sidan kan jag säga att från början var listan längre. Under processen bytte några sajter värd och andra ökade aktiviteten och får därför vara kvar.

Men va?! Kunde ingen lixom förvarnat och så?
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Oj visste inte denna va bortplockad? hittade hit via någon länk någonstans.
Kanske byta värd här för att få igång allt?
#3 jag tror säkert att grabbarna har pratat med dennas sajts värd om detta, så det är sajtvärdens skyldighet att förklara hur situationen är för just denna sajt.
Tycker de skulle sökt efter någon ny värd i så fall, lite tråkigt jag hittade precis in hit och hittar mycket intressant.
#6 det tycker jag också
Jag skulle hemskt järna blivit Sajtvärd här eller Medarbetare, om det skulle hjälpt. Tycker som #6 att det är jättesynd.
Sajtvärden här är lite svår att nå dock.
Ska skriva jag tar över om det går

#18 ska du ta över sajten?
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Måste kontaka dem först vet inte alls.
Måste kontaka dem först vet inte alls.
#12 Här har du en Medarbetare i så fall! :)

Ja här med om det skulle behövas.. :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
ska nog inte diskutera här om sidan tror jag..=)
#15 Det har du nog rätt i. PMa om du behöver assistans och Medarbetare.
Men nej vad trist att höra att denna sajt är bortplockad! :( Hoppas det går att "återuppliva" den…
#15 Tänkte bara höra hur det går? (Detta är en favvosajt).
Jag vet inte har inte fått något svar än.

Jag hoppas det går bra att jag svarar för Jennie nu.. Jag har mejlat med henne eftersom att jag köpte ett mönster av henne! :) Hon har problem med att logga in, men hoppas få svar från *ifokus* snart.
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Hej alla snälla och rara människor som vill hjälpa mig ta över sajten, jag är så tacksam att ni skulle kunna tänka er att hjälpa till!
Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte har varit inloggad på iFokus på ett helt år (eller mer?). Min tid på internet har varit minimal nu när jag har börjat studera, fått ett nytt jobb och driver mitt företag på sidan av.
Ni som vill hjälpa till eller har andra frågor får gärna maila till jennie@teddybears.se.
Tusen tack för att ni har hört av er till mig och talat om att sidan ska läggas ner om ingen tar över, det hade jag ingen aning om!
/En hopplöst stressad sajtvärd
Sidan försvinner troligen inte, den blir bara "dold" den går att finna om man bara vet adressen.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland