Ewerhofs Skapelser

Den blev jättefin, visst är det kul att virka nallar? Hoppas vi får se fler

Oj så söt!Gillar färgerna!!

Hallå ewerhof! =) Har du gjort den på fri hand utan mönster? Den är hur söt som helst! Det blir nog inte den sista nallen du gör, eller? =)

Tackar! :)
#3 Ja, jag gör på fri hand. Tycker det är kul att bli överaskad själv. Fast jag tittar på andras för att få inspiration.
Vi får se hur det blir framöver, jag älskar att virka men tycker inte om att upprepa mig så det blir one-of-a-kind figurer.
Supersöt måste jag säga! Vill se fler skapelser från dig!

#6 åååh den var helt underbar ju! blev verkligen stört förälskad i ttrycket på den =D
Aaah, vilken charmig!

Åh så söt nalle och kanin! Jag blir så sugen att börja virka igen. Förbannade händer som inte vill längre….

Den som kunde virka…. 

sötnosar allihopa, själv har jag precis gett mig på att virka en iller efter eskrivning, önska mig lycka till..
Oh, ska du virka en iller? Spännnade! Lägg ut en bild när du är klar!

#14 haha jag får se om jag vågar eller om han går direkt i papperskoren=)

#13 Lycka till!
Visst e re kuuul! Är förkyld nu så det blir mycket virkande för tillfället. :)

Oj vilka fina virkade gosedjur!!!

Ha-ha! Den var söt! Kul modell med ränder 'på ryggen' istället för runt om.
Hihi, vilken kisse! Jag kommer ihåg att jag virkade en mask när jag gick i skolan. Det måste ju vara det allra enklaste djuret att virka… en lång smal korv!
Förresten så kan man säkert virka en lång korv men sätta dit en svans och två öron så har man en iller :-P

#20.. hett tips en iller har ben=p
Haha, det kan man inte tro ibland!
En gång när jag var ute och gick med en av mina illrar så kom det fram en tant och sa mycket frågande: "Har den ben?" :-)

helt säker på att mian har ben=p annars skulle dom inte kunna vara överallt

den första kaninen med hängande öron var ju supr gullig!
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!